‘No estimo res més’

Juro amor etern per aquest poble i li vaig jurar el primer dia de trepitjar-lo sense ni tan sols ser-ne conscient. Juro amor etern als seus carrers els qui evoquen la meva infantesa i la meva felicitat. Juro amor a cada racó redescobert per les meves petjades i també a cada nou indret captat pels meus ulls. Juro amor etern a una terra que no només m’ha vist créixer sinó que m’ha fet créixer. Juro guardar el secrets que amagues, els nostres secrets, els secrets que comparteixo només amb tu. Juro amor etern per tu, que m’ho has donat tot i que de ben segur tot t’ho enduràs. Juro guardar sempre la nostra promesa: tu tens la meva vida i els meus records, jo els teus carrers i les teves olors.

Synera

Esta entrada fue publicada en Arenys. Guarda el enlace permanente.

Una respuesta a ‘No estimo res més’

  1. RMC dijo:

    Quina petita pàtria
    encercla el cementiri!
    Aquesta mar, Sinera,
    turons de pins i vinya,
    pols de rials. NO ESTIMO
    RES MÉS excepte l’ombra
    viatgera d’un núvol.
    El lent record
    dels dies
    que són passats per sempre.

    Espriu i Castelló, Salvador

Responder

